Har jag kommit i klimakteriet?

Ja, man kan ju fan börja undra. La mig i sängen runt 22.30 igår. Jag svettades och svettades. Låg utan täcke, öppnade fönstrerna och ja fan allt möjligt. Vid 12 gick jag upp och drack en massa vatten och tog en Ipren. Sen gjorde jag ett nytt försök, fyfan. Vad är det för fel? Jag får ju värme-svallningar. Man kan ju tro att jag är i klimakteriet. Gick upp åter en gång vid ett och tog en tablett lätt sömn piller. Första gången som jag behöver ta sånt. Somnade väl straxt efter 2 skulle jag tro. Sen vaknade jag upp nu vid sex. Klockan skulle inte ringa förs 7.Men nu sitter jag här iaf. Dricker lite Oboy och tar det lungt. Jag är skit trött! Menmen. Jobbet kallar iaf, och i dag kom lönen. Jo den var grymt bra. Man märker ju att det lönar sig att jobba! Jag är smäll nöjd! Jag känner mig ganska okej idag, jätte förkyld och seg bara, men det ska nog då bra, och det är ju underbart fint väder ute idag. Slutar kl 13 på jobbet idag, sen blir det nog lunch med mamsen på någon uteservering!                                                                 Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Mami

Ja och så blidde det ju inte, snyft. Men älsklingen min, det förstår du väl att du svettas ett tag nu när du är risig.. du får nog räkna med nån vecka eller så innan det klingar av. puss puss.

2009-04-24 @ 13:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0