jag är såå jävla trött på allting..

Jag försöker verkligen, det gör jag. Jag vill att det ska fungera. Jag har väntat länge på att det ska bli en förbättring, och försökt förgäves. Inte ens respekt får man. Jag är så trött på det här! Det enda jag vill är att få vara lycklig, utan en massa onödiga tårar varje jävla dag. Hur länge ska man försöka? När ska man ge upp? .. 

Om man ändå hade någon att luta huvudet emot, känns som dom jag vill ska finnas där för mig inte gör det. Det gör ont.

Jag saknar gamla tider..

Måste fixa iordning mig, så man ser ut som en människa igen. Sen väntar jobbet, har egentligen ingen som helst lust när jag mår så här. Men det är väl bara lägga på det falska leéndet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0