jobbjobb och åter jobb.

Igår träffade jag Sabine och lilla gullungen Haylie, vi gick runt i Farsta. Sen åt vi lunch och fikade. Mysigt! Sen jobbade jag natten som var, det var ganska lungt. Sen har jag sovit ett tag idag, det behövdes. Jag har hunnit med och storhandla också. Sen har jag gjort pannkakor, med vispgrädde och syylt. Mums! Nån träning ser det inte ut att bli denna veckan, har fullt upp på jobbet och måste även få en del andra saker gjorda. Så får köra på veckan som kommer, då jag har lite mer tid. Snart är det Valborg, vad ska alla hitta på då? Jag har själv ingen aning om vad som händer. Men typ grillning och ett par cider och trevligt sällskap skulle inte sitta fel. :) Får helt enkelt se vad som händer. Äh, nu ska jag röra mig till jobbet!


Kommentarer
Postat av: Sabine

hEylie ;)

2009-04-29 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0