mat dags

Natten som jag jobbade var vi 3 stycken, vi brukar alltid vara 2 på natten. Men bemanningsassistenten hade gjort fel. Men, det gjorde ju inte så mycket :D Det var också en lugn natt. Idag har jag sovit 4 timmar, sen har jag diskat och städat iordning lite här hemma. Nu ska jag straxt äta, har gjort kyckling&curryröra i ugnen och sen till det blire ris. :)

Min så kallade pojkvän, jobbar hela jävla tiden. Jag blir galen! Han jobbar över flera timmar varje dag, utan att få ett skit för det! Han har ju fan inte ens ett privatliv längre. Till och med jobb på helgerna. Jag fattar ingenting. Det är en jävla blåsning. Jag blir så jävla förbannad! ÅÅåh! Ialla fall, så nu ses vi aldrig nu för tiden. Men det kanske är lika bra det, fan vet jag. SÅ jävla trött på det här....

Imorgon bitti efter jobbet ska jag iväg till en outlet, kolla om jag hittar något fint. Har ju egentligen inte plats, men det är sååå jävla skoj att handla kläder. Sen ska jag hem och sova nån timma..Sen får man se vad som händer. :)

Nu ska jag ta en dusch, sen äta mat. Sen kallar jobbet igen!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0