tisdag kväll

I lördags åkte Christian och skulle kolla fotboll hos Robban. Som vanligt är det bara en jävla massa sport dygnet runt. Men iaf, så jag åkte till Hägersten och träffade massa polare, åt mat och drack. Sen blev det kareoke, haha jag ska alltid sjunga när jag fått i mig lite. Sen kom Christian dit också. Vi åkte hem runt kvart över 12, då hade jag väl druckit sen kl 3 och jag var lagom rund om fötterna.

I söndags så var vi hos Christians pappa, som är tillsammans med en ryska. Och där firade vi rysk påsk. Det var lite annorlunda, men trevligt. Sen åkte vi hem och städade lägenheten, det behövdes. Men nu ser det lika jäkligt ut igen.

Igår så jobbade jag, sen åkte jag och tränade med Maria. Idag har jag tvättat en jäkla massa, innan jag drog till jobbet. Jobbade till halv 10 idag. Jag har så jävla ont i halsen, det har Maria med. SÅ i dag blev det ingen träning, får se hur det blir i morrn. Men förmodligen ta det lungt tills man känner sig bättre. Jag måste ju som sagt köpa en jävla cykel också. Det har blivit såå mycket skit mat senaste dagarna, usch. Inge bra inte, men det händer ju ändå inget på fläsket. Jag bara tränar och tränar. Men jag vet ju vad det är, för mycket muskler och typ nada kondition. Det får det bli ändring på! Jag hoppas verkligen inte att jag kommer bli sjuk nu för jobbet kallar ju. På fredag är det löningsdax! Underbart!


ååH! Jag vill bara dra igen till Thaaailand. ;D


Kommentarer
Postat av: Linda

OHHH thailand, ta mig tillbaka!!

2009-04-22 @ 16:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0