Ge mig sommar nu!

Igår hämtade jag pappsen på Arlanda, sen for vi hem till honom och kollade kort och pratade. Fick lite saker som han hade köpt. :) Alltid skoj att få saker. Skönt att ha honom hemma. Min pappa betyder så mycket för mig även fast vi inte har så bra kontakt längre, eftersom hans tjej är grymt konstig. Önskar att vi hade så bra kontakt som förut, menmen. Sen åkte jag och tränade en snabbis med Maria, sen for jag och Christian och kollade på en lägenhet här i Örby. Så imorrn blir det massa samtal osv, hoppas verkligen att vi köper den. Den var helt okej, lite renovering så är det grejt! ;D For sedan hem till mamsen och åt middag. Sen tog vi en promenix till video och köpte 1,7kilo godis. Haha! Sen kolla vi på Robinson och lite sånt. Sen for jag hem och gick och la mig. Idag har jag jobbat 10.30-20.30. Har precis kollat på sanningens ögonblick, tycker det programmet är jätte spännande. Imorrn går ballar av stål på tv, det är ju bara för roligt! Denna vecka blir det myycket jobb, 63 timmar. Imorgon jobbar jag 9-19, och på tisdag jobbar jag 12-20.30. Sen återstår det 4 härliga nattpass resten av veckan. UUh, kommer vara jätte trött och kommer inte ha någon tid att träna. Och det suuger verkligen. Men sen veckan efter denna jävliga vecka så jobbar jag bara på torsdag. Så då har jag iaf något att se fram emot. Och då blir det en hel del träning ;D Helgerna är jobbiga, usch vad mycket skit man äter. Speciellt när man har en pojkvän som verkligen är beroende av chips och skräp. jag har sååå svårt att låta bli när det står framför mig. Uppsvullen och äckligt mätt, det är ingen skön känsla.  

Åh, jag längtar verkligen tills i sommar. Alla träffar och race, såå himla mysigt! Och bränt gummi, det luktar kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0