onsdag kväll..

Igår var jag med Sabine och strosa runt i Farsta, jag var inne på Bokia och köpte 4 böcker. Kan man tänka sig? Det var ett antal år sen jag läste en bok. Men jag känner att det kan vara bra ibland. Så nu läser jag Marley och jag, den filmen går på bio nu. Den ska jag se när jag har läst klart boken! Jag hann med att simma med hunden och träna.

Idag skulle jag och Jannika åkt till vår gamla skola, men icke sa nicke. Jag var redo att åka, men hon hade tydligen inte sovit klart. Så jag åkte och fikade med mamsen, tog en chai-latte och en käreksmums. Ååh, så himla mumsigt. Sen åkte jag hem och lagade mat, blandade ihop en massa saker men det blev faktiskt gott. Så har jag varit på gymmet med Sabine och Maria. Imorgon jobbar jag 8-17.30 sen blir det direkt till gymmet.

Igår fick jag rosor av min älskling, jätte gulligt. <3 Blommor löser inte problem, men man blir glad iaf.

Jag hade velat sett Efterlyst, men min käresta kollar på fotboll som vanligt. Och det är tydligen livsviktigt! Och det är det ju varje dag, förjävligt med bara en tv-apparat. Så, nu ska jag nog ta och göra en fruktsallad. Sen ska jag läsa min bok som jag köpte igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0