Idag äre fredag

Imorse när jag kom hem från jobbet så åt jag en dunderfrulle, klädde på mig träningskläder och åkte till Gymmet med Mimmi. Trots grym tandvärk och SKIT ont i vaden så gav jag mig iväg, och gymmet öppnade inte förs 13. FAN, jag som verkligen sett fram emot att träna lite. Jävla sommartider alltså!


Då drog jag till stranden med Syster och Tina, skönt som fan att sola och bada lite. Var dock inte där så jätte länge. Sen åkte jag hem och tog mig en dusch, och sen blev det bio med Chrille och Madde. Vi såg sommaren med Göran, den var sådär. Så idag blev det popcorn, läsk och godis till middag. Haha..  Usch

Imorgon så ska vi till Gröna Lund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0