Nervööööös

Nu sitter jag här i min ensamhet, nervös som fan. Jag har lagt ihop de som jag ska ha med mig i morgon. Hoppas jag inte glömt något bara. Jag har rakat benen och satt på mig lösnaglar, känner mig helt handikappad med tanke på att jag varit nagelbitare hela livet. Jag var även och solade idag, och det tog ganska hårt på mitt ansikte. Ser ut som en jävla julegris. haha, hoppas att de lägger sig lite tills i morgon iaf. Läste precis igenom talet, jag vet inte vad jag gett mig in på. Har inte övat en enda gång, men får väl se till att göra det. Tur att jag bara ska säga några korta meningar, jag med min rädsla att stå inför folk. Jag kommer förhoppningsvis svimma...

Ska upp straxt efter 7 imorgon, fyy... Känner att jag inte kommer kunna somna.. Men ett försök, måste ju stå på benen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det kommer gå jättebra syster!!! Förhoppningsvis svimmar du inte :D

2009-08-29 @ 10:13:15
URL: http://asklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0