Stress stress stress....

Den där besiktningsgubben har inte ringt ännu, jag blir tokig! Hoppas han ringer på måndag iaf. Flytten har det inte blivit något av, eftersom Chrille är så jävla lat och sitter hemma hos sin bror och pillar naveln just nu. Jag har varit med Sabine och massa folk och fixat festlokalen och dukat och allt sånt inför imorgon. Jag har stressat som en galning för att hinna hem och hjälpa till att ställa iordning saker i nya lägenheten. Men som sagt, allt står kvar här..... (Trodde Chrille skulle flytta saker idag för det sa han när jag pratade med honom kl 16).. Hade ju varit klart nu. Aja, så är det att ha en slapp karl där man måste göra precis allt själv. Latmask!

Imorgon så ska min bästa vän gifta sig, och jag ska vara tärna.. Jag är grymt nervös för det kommer typ 100 pers dit. Menmen, det går nog bra tillslut. Jag hoppas att det blir en bra dag/kväll/natt. Imorgon så måste jag gå upp sjukt tidigt, vi ska iväg med Sabine till frisören och så. Ska ungefär upp runt 7, så jag hoppas iaf att jag får sova lite inatt. Grymt nervös så kommer förmodligen ligga vaken hela natten..

Finns inte så mycket mer att säga, på söndag bär flyttlasset förmodligen av. Så då blir man SKöndalsbo :) Great!

Ses och höres, PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0