Tisdag

Idag har jag hunnit med ganska mycket, först träning med Madde. Sen åkte jag och handlade med Mamma och Håkan, sen drog vi ner på stranden 1 timme och solade lite. Sen hämtade vi Chrille och åkte och beställde Thai-take-away, super gott! Sen så har vi varit hos Mimmi och Robban och hälsat på lite grann, snodde även med oss James 2 timmar och åkte hem till mamsen och lekte lite. :) Och nej, jag är inte redo för barn.

Ibland så vill jag skriva sååå mycket om mina känslor och tankar här, men det går inte. Jag känner mig helt tom..

Imorgon så ska jag upp runt 6, ska köra pappa till Bromma Flygplats. Han ska ta flyget till Helsingborg och köpa en bil. En BMW. :) ÅÅh, vad jag saknar min gamla bil..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast ibland kommer små barn som en gåva och inte på beställning. Det bruka gå bra det med (-;

2009-08-04 @ 23:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0