Tjenixen

Imorse ställde jag klockan för att åka till gymmet, idag var det inte bara Madde utan Mimmi och Patricia hängde med också. Idag körde jag 1 timmes kondition, sen blev det lunch på pizzerian idag igen med Madde, Mimmi och Christian. Sallad blev det idag också :) Sen gick jag och la mig och sov en timme, nu håller jag på för fullt i tvättstugan. Nu är jag inne på den 5e maskinen. Mycket tvätt var det, känns skönt att få det gjort. Skulle verkligen behöva städa också, men de får jag göra en annan dag när jag hinner. Jag håller på med maten också, kyckling och ris med sallad och sötsursås. :) Gott. Sen blire en dusch och sen ska jag iväg och jobba natt! Puss&Kram


ÅÅH, VAD JAG LÄNGTAR TILLBAKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0