Tjingeling!

Imorse när jag kom hem så drog jag Chrille och Madde till gymmet, jag körde cykeln 30 minuter och sen gåbandet 30 minuter. Svettades utav bara helvete, skönt som fan. Sen hem och fixade lunch, ost och skink sallad :) Sen drog jag iväg med syrran på en shoppingsväng. Handlade några småsaker till mig själv och sen handlade jag present till Chrille och Håkan (mammas pojkvän), dom fyller båda år på onsdag. Chrille fyller 25 och Håkan 50. Så detta blev en väldigt dyr historia. Får hoppas att dom blir glada iaf. :) Ni får veta sen vad dom fick, eftersom båda  läser min blogg så kanske det inte är en så smart idé att skriva det här.

Nu ska jag ta mig en dusch, käka lite sallad och sen iväg till jobbet igen. Ikväll äre Lotta på liseberg och Beck, så det finns iaf lite skoj att se :)

Pussochhej

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, kollar du på lotta? Tantvarning på dig, gud så tråkigt :D haha

2009-08-04 @ 16:17:29
URL: http://asklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0