Tjingelingan!

Idag ställde jag klockan, och drog och tränade. Jag stod i en timma på crosstrainern, vilket jag aldrig gjort. Jag är stolt :) När jag tränar så känner jag mig snygg, jag trivs där när svetten rinner och man känner att man gjort något vettigt.

Sen drog jag och jobbade, och efter det så blev det en sväng förbi solakuten och fuska lite :)

Det händer mycket på jobbet nu, med både personal och brukare. Fick veta massa saker idag som jag går och grubblar lite över. Jag hoppas iaf att jag snart kommer att få ett vikariat på natten, jag är next på listan över att ha jobbat mest av timmisarna :) Yeah, får hoppas det sker snart. Nu ska vi flytta och kommer ha mycket mera utgifter. Men det löser sig alltid :)

Idag är det bara 20 dagar kvar, jag känner mig såå stressad över allt. Men har nog en del som hjälper till sen, så det känns ju ganska säkert :)

Imorrn kallar jobbet, då jobbar jag 7.30-16.  Ha det bra, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0