Lördaaag

Igår var jag jätte trött och seg, så hände inte så mycket. Förutom att jag var och handlade lite mat och så med Sabine, sen blev det jobbet. Det gick bra som vanligt, lite mer att göra än vanligt. Jag var sjukt trött i morse, men jag åkte ändå med Sabine och tränade. Jag körde en timma kondition :)

La mig och sov 3 timmar, sen vaknar som vanligt av grannarna som hoppar och dunsar där nere så hela huset skakar. Undrar vafan dom gör liksoM? Aja, sen tänkte jag för ett tag sen att jag skulle lägga mig igen och sova nån timma eftersom jag inte kan hålla ögonen öppna, men jovisst Good luck liksom. Ett jävla liv, jag är så förbannad!!!!

Nu blire MASSA kaffe och lite naturgodis. :) Sen äre dags för jobbet, fast vädret gör ju att man vill sitta inne nerbäddad i soffan, men men på med mycket kläder och ut i snöovädret.


Puss&kram





Kommentarer
Postat av: Sabine-20 år & mamma till 2 underbara barn <3

Fin du är <3

2009-12-19 @ 20:30:13
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Ingela - Snart Kommer 2010 :)

Väldigt vacker bild på dej måste jag säga ;)



Trist väder.. Nu vill vi ha sommar.. :) Eller ja julstöket får köra över oss först sen kan vifå sommar och sol... ;)



Pöss o kram

2009-12-22 @ 20:21:20
URL: http://pinky06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0