Onsdag

I dag har jag varit med mamma några timmar, jag var och vaxade mig och sen åt vi lunch. Thaimat, så gott. Sen blev det en shoppingtur i farsta. Jag handlade en tröja och örhängen till mig själv, sen julklappar. Så nu har jag bara 1 julklapp kvar att köpa. Sen är precis allt klart, jätte skönt!

Och ingen ville träna, så jävla värdelöööst. Jag måste börja gå själv, jag klarar av det. Men just denna tid vägrar jag eftersom det är ganska mycket folk på gymmet. Aja, skit samma. Träningen sket sig idag, får bli träning imorrn istället :) Jag orkar fan inte laga mat, såå tråkigt. Och sen att äta själv är ännu roligare liksom, äh det får bli risgrynsgröt och nån macka till middag. Humöret är inte på topp nu. Ibland kan man bara bli så irriterad på allt. Positiv jag är, eller hur? hahah ;)

Sen kallar jobbet 20.15-7.30 :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0