freeedag

Igår städade och bäddade jag rent, men nu ser det förjävligt ut igen. Typiskt. Sen åkte jag och jobbade natt. 13 timmar, gick jätte bra, lungt och skönt. Åkte sen hem ett tag sen var jag över hos Mimmi och snackade lite skit. Och nu sitter man här, proppmätt efter en pizza. Väldans onyttigt, men jädrans gott ;D Min chef ringde för ett tag sen, så nu ska man jobba imorgon 9-21 hos en person som jag bara träffat en gång. Jag hoppas att det kommer att gå bra. På söndag jobbar jag också fast då jobbar jag 10.30-21 istället. Ikväll blir det lungt, ska väl kanske se på let´s dance eller åka över till nån kompis ett tag. Så blir ganska sooft hela helgen, som vanligt ;P Nu ska jag städa i ordning lite här, ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0