hej och hå!

Igår var jag verkligen på party humör, inte festat sen nyår. Men det slutade hemma, med ett mindre bra humör. Nu är mina långa natt pass klara, gud vad skönt. Verkligen varit så himla trött nu när jag jobbat så mycket. Angående jobbet som jag sökte så fick jag ju det, som jag trodde. Men jag har haft sån ångest angående detta jobb. Så jag ångrade mig. Många tyckte nog att jag var DUM i huvudet som ringde och tackade nej efter 2 dagar när jag på måndagen skulle börja. Men jag följde mitt hjärta, och det sa nejnejnej. Så jag blir kvar på mitt nuvarande jobb ett tag till. I dag har vi vart på 2 visningar, en typ 1 minut från oss och en vid älvsjöbadet. Det blir till att gå på flera.. Först ska vi gå till banken och få ett lånelöfte. ;D Här om dagen skulle jag köra Christians pappa och några vänner till Frihamnen. Dom visade mig vägen dit, och det gick ju bra. Fläkten pajade på vägen dit och bilen var skit kall och immig. Sen skulle jag tillbaka hem, jag råkade köra i fel fil 2 gånger och kom fel. Tror jag åkte i betalstationen 5 gånger. haha (jag har inget lokalsinne i stan) Och det var rusningstrafik. Men till slut kom jag hem, stelfrusen och irriterad. Haha, herregud kan man väl säga..Christian garvade ganska mycket när jag ringde honom när jag var i stan gråtandes. haha, men vafan det är väl inte så lätt om man aldrig åker i stan? Fläkten kommer att kosta mellan 600-5000 att laga. Det kostar att ha bil ..  Hela dagen igår var det fotboll på tv, från 2-12 och hela jävla dagen idag. Usch vad trött jag är på det här, nu ligger han och sover. SÅ jag får lite tid vid tvn, så nu kollar jag på BECK :) Imorgon ska jag väl försöka hitta någon som vill umgås med mig, jag är ledig.. :)    Nu blir det tv och myyyys. PUSSOCHKRAM


Kommentarer
Postat av: Mami

Hej. Stackare.. visste inte om det där med fläkten, måste ha vart jobbigt, men det lät kul. Puss puss och natti natti. Älskar dej. Mami

2009-02-08 @ 22:12:27
Postat av: Cissi

haha joo allt gick åt helvete. Men nu efteråt så skrattar jag bara åt det. ;P

2009-02-11 @ 13:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0