sööndag

Jobbade kväll i fredags, efter jag slutat åkte jag hem och duschade och åkte hem till Catta i Sköndal. Drack, dansade och hade det trevligt. Skönt att äntligen göra något. Så, i går var jag ganska bakis. Haha, usch. Var och åt med älskling, pappa och syster. I dag har vi vart på 6 visningar, 2 av dom var ganska intressanta. Så får se om det blir någon flytt snart. Hoppas verkligen det, går inte att bo så här längre. Snart ska vi hem till mamma på middag, sen ska jag iväg och jobba natt. Imorgon ska jag med farmor och beställa tid på hundsim, sen blir det nog köpa träningskort och börja träna. :) Tjao!

Kommentarer
Postat av: sabine

Move to Sweet Valley darling ! <3

2009-02-18 @ 16:08:08
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0