usch, trött trött trött.

I går så träffade jag aldrig Jannika, utan träffade syster i ställe då Jannika inte kunde.. Vi åkte till en outlet och handlade kläder. Jag kom dock bara hem med en tröja till mig själv, men köpte däremot 3 jackor, 3 tröjor och en skjorta till Christian. Fan ibland tror jag fan att jag är världens bästa flickvän. Haha. Usch då ska man jobba i natt. Hoppas att det blir lungt, jobbar så många nätter nu på rad. Annars händer väl inte så myckeet, väntar på att Christian ska komma hem så vi kan äta något och hitta på något. Orkar inte sitta inne. Han ringde och väckte mig vid kvart över 10. Jag brukar vilja sova uuuuut så länge jag kan när jag ska jobba natt. Men nej, det fick man ju inte heller. tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Mami

Hej gumman. var glad att du orkar göra nåt fast du är trött.. jag bara sover och sover. vaknade 13.15 i dag. puss puss

2009-01-30 @ 13:36:31
Postat av: Ingela

Hej igen, ja jag skulle ocks

2009-01-31 @ 18:45:45
URL: http://pinky06.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ursäkta jag tröck på fel knapp, för att mina ÅÄÖ inte fungerade. hehe riktigt snurrigt där... Jo jag skulle också vilja ha hjälp med att förnya bloggen... Oj stackare som måste jobba så mycket nätter... Men tänk på pengarna istället, de gjorde jag när jag hade ett jobb :)

Hoppas du mår bra?? Jag är sjuk, har säkert fått Luftrörskatarr.. Men ska ringa läkaren på måndag :( och bli ännu fattigare.. :(

Puss å kram

2009-01-31 @ 18:52:23
URL: http://pinky06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0