Idag har varit en bra dag

Imorse när jag vaknade så åkte jag med Maria och tränade, blev 25 minuter kondition sen körde vi lite blandad styrketräning. Fyy vad jobbigt det var, det var ju ett bra tag sen. Så det är precis som att börja om på ny kula igen. Det kändes jätte bra att komma dit igen. jag har saknat gymmet! Jag kommer garanterat ha träningsvärk imorrn :) Den börjar redan smyga sig på, I like :)

Sen åkte jag hem, någon snubbe från Samsung var här och fixa vår tv som krånglar. Sen så åkte jag till Sköndal och träffade Sabine och barnen och sen kom Catta dit. Satt ute där i parken i ett par timmar och snackade och hade det trevligt :) Sen blev det pizza med Mamma, Håkan, syster, Chrille och Adde. Haha, bra med en fet pizza efter träningen. Aja, skit samma..

Nu händer det inte mycket, ska bädda rent i sängen och ta en dusch.

Kommentarer
Postat av: Sabine

Så mysigt att du kom över gumman <3

2009-07-29 @ 21:30:34
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0