IKEA

Kom precis hem från Ikea, vi kollade runt lite. Bra att få lite ideér, för snart ska vi köpa en massa nya möbler. Måste först planera när vi kommer till lägenheten innan vi åker ut och handlar allt. Men idag handlade vi nya tallrikar, massa bestik, glas, stekpannor, kastruller. Ja, bara massa saker till köket. Nu ska jag bara köpa lite koppar och skålar typ. Sen har vi nog det mesta till matlagningen :D På fredag så är det löning, då blir det nog åka och handla säng. Christian har envisats att vi ska köpa en säng på kungsängen, så det blir dyrt.

Sen ska han ha tv-spels kväll med några kompisar, så jävla mobbat. Haha, då tänkte jag åka och hälsa på pappa ett tag, sen hälsa på mamsen också. Imorgon har jag tvättstugan, jag har sååå jävla mycket tvätt. 

Pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0