Länge sedan

Det var ett tag sen jag skrev, har ju jobbat fredag-söndag natt och sen har jag jobbat idag också. Och därmed att jag jobbat så mycket så har det knappt hänt ett skit. Igår var jag med Syrran i Forum Nacka och kollade runt lite och fikade :) Sen åkte jag och kolla felet på vår nya bil som är helt cp nu, det var precis det som jag trodde. Samma fel som på min gamla BMW, givaren. Bilfirman som vi köpte den av står för det, så nu väntar vi bara på att få lämna in den. Typiskt!

Idag tänkte jag åka och storhandla, finns inte så mycket hemma. Träningen går inte bra alls, helt tappat motivationen. Helt enkelt för mycket jobb och så jävla varmt på sistonde att jag inte pallar göra ett skit! Blir nog ett uppehåll från det ett tag till nu när jag jobbar ganska mycket.

Äh, finns inget vettigt att skriva! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0