Lördag morgon

Natten var ganska okej, men imorse så dök inte en av personalen upp. Det betyder att 1 av oss på natten måste stanna, så jag stannade kvar. Vi måste alltid vara 2 på jobbet, vi ringde som galningar. Till slut efter 45 min ringer hon upp, rykten sa att hon var ute och festade igår. Haha, ibland blir jag så trött på människor. Skit samma, det blev iaf 1 timmes övertid för mig :)

Sen satte jag mig mega trött i bilen, på väg hem. Efter en stor kurva nedanför Östberga typ står 4 snutbilar. Nykterhetskontroll och körkort, inga problem. Men jag blir alltid nervös, haha fattar egentligen inte varför.

Nu har jag precis ätit frulle, 2 rostade mackor och ett glas yougurt. Det är väl dags för mig att sussa ett tag....


Sabine och jag <3

Kommentarer
Postat av: sabine

Möhippan ?

2009-07-13 @ 09:32:34
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0