Måndag

Idag har jag bara varit hemma, men jag har storstädat och diskat iaf.. Så lite nytta har man gjort :) Sen lagade jag mat, gjorde någon indisk mat med kyckling och ris till Christian. Och till mig blev det kyckling och thaijordnötssås. Så underbart gott!

Jag är så förbannad på den där jävla bilhandlaren, han är på semester. Chrille fick till slut tag på honom, och dom visste om felet på bilen men har inte sagt något. Och det finns inget att göra åt det säger han. Skulle ringa igen på torsdag eller fredag. Hoppas att han köper tillbaka bilen då, annars vet jag fan inte vad jag gör.

Ifall han köper tillbaka den, så bokar vi nog en resa till Thailand. Nu känns det läskigt eftersom vi inte vet hur det blir med bilen, och lämna in den på lagning om vi ska betala det själv kan kosta massor med pengar. Då kanske man inte har råd med en resa, så nu hoppas jag på att han tar tillbaka bilen. Orkar inte med massa problem. Så köper jag mig en billigare bil och förhoppningsvis en bil som fungeraR  som den ska. Och en resa till Thailand :D

Nu sitter jag på jobbet igen, jobbar 18-08. Och jag missar PRISION BREAK igen! FANFANFAN. 2 måndagar irad, och nästa kommer jag också att missa. Typiskt! Det får bli Lotta på Liseberg och Beck iställe, det funkar ju det också.

Efter jag slutat imorgon bitti så är jag ledig fram tills på lördag :) Åh, så skönt. Ska nog försöka att träna lite då, måste komma igång nu. Finns inge mer att säga, ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0