TISDAG

God kväll..

Kl 9 åkte jag och Madde från Stockholm i morse mot Västerås. Vi käkade lunch där och gick runt och shoppade massa saker. Jag köpte 2 linnen, 2 koftor och 4 par trosor. :) Vi kom hem runt 19, så det blev en heldag i Västerås. Alltid skoj att hitta på något när man är ledig :D

Vi fick vår första räkning av hyran idag, skiljer 4300 mot vad vi har idag. Så det blir en hel del pengar som man måste punga ut med varje månad. Men vi får ju 50 kvadrat större också, jag vill flytta redan nu!

Jag har en del planer på att börja plugga på distans, ska kolla upp om de är något som intresserar mig. Som sagt 12 år framför skolbänken, man kommer inte ihåg ett piss och kan knappt få något jobb. Något måste man kanske utbilda sig till, annars får man som pappa säger jobba som pottkusk hela livet! :) haha

Finns inte så mycket mer att säga, nu blire lite glass och bär och sätta sig framför tvn och slappa. Men tisdagar suger tyvärr på tvn!

Kommentarer
Postat av: Mami

näää.. det är So you think you can dance ;-)

2009-07-08 @ 11:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0