tjingeling

Har inte hänt ett skit sen jag skrev sist, igår jobbade jag och sen var vi hos Chrilles mamma och käkade lite kräftor. Sen åkte vi och hyrde film och köpte massa godis och sånt och åkte hem till Igge och Kim för att sedan åka vidare och hämta Chrilles far på Arlanda. Idag har vi varit och kollat lite sängar och så, måste ha en ny sådan. Sen åt vi thaimat ute, mums! :) Nu på kvällen har jag varit hos Nicklas, där var det lite folk. Satt och snacka skit, och sen kolla vi lite på tvn. En helt lugn och avkopplande helg. Imorgon ska vi nog till Ikea och kolla runt lite, om inte Chrille är allt för bakis. Vi måste börja kolla runt nu eftersom vi ska handla en massa nya möbler och sånt. :)

Nu ska jag sussa! :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0