fullt upp hela dagen

Idag har jag varit och simmat med Daisy, sen åkte jag och Farmor till en strand där Daisy fick bada. Vi hade köpt en badleksak till henne och hon bara älskade det! Sen åkte jag till Chrilles mor, där var det massa folk som satt och softa. Sen drog jag, Madde och Patricia en vända in till stan, vi skulle kolla i en sportaffär efter träningskläder. Jag köpte ett par träningsbyxor och ett träningslinne (vilket verkligen behövdes). Sen åkte jag iväg till min frisör, klippte av typ 15 centimeter. Så jävla trött på mitt hår, så jobbigt att borsta ut. Jag vill ju ha långt hår men det går inte. Sen kom pappa och hämtade mig i hans polares Merzedes SL600 CAB som han har lånat i sommar, så vi gled runt lite sen åkte vi och åt på en sushiresturang i Skogås. Jätte gott! Nu kom jag precis hem, ska hoppa in i en dusch. Sen ska jag iväg och jobba natt. PUH, har ingen lust menmen.

Måste skicka in papperna snart, blir tokig att det ska vara så svårt att skriva ut Chrilles arbetsintyg. Vi måste skicka det senast på fredag. Så de får vi väl hoppas att vi hinner..

Äh, nu måste jag dra. Vi höres, Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0