lite sådär småå trött

Åkte hem till mamsen för hon skulle iväg, så jag passa hunden. Sen tog vi en promenix :) Mamma bjöd på thaimat också. gott! Sen kom pappa och hämtade oss, och vi åkte och lämnade vovven. Sen ut och övningsköra med syster, det var andra gången som hon körde nu. Men hon var grymt duktig! Efter de så följde jag med och kolla på en lägenhet som mamma stod som 2a spekulant på. Den var riktigt vidrig, så jävla inrökt och allt var gult. Usch, nej den ville mamma verkligen inte ha. Fyfan! Sen åkte jag hem, och sen iväg med Madde och träna. Cyklade en timma idag, alltid något. Min älskling kom hem vid 10. Såå tråkigt att han alltid är hemma så sent. Jobba 12-16 timmar om dagen, man har ju inget privatliv. Sen bara få betalt för 8.. Det skulle jag aldrig göra! Fyyyyfan säger jag bara!


Har precis duschat, och ska straxt lägga mig i den renbäddade sängen! Det är såå mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0