onsdag

Efter jobbet åkte jag och hämtade syster i stallet. Åkte in till stan till en sportaffär och skulle kolla lite. Jag handlade ett par walking/running skor och ett par vardagsskor. Sen blev det ett par mjukisbrallor, en jacka (som jag kan ha om jag ska cykla till jobbet, och det kanske regnar?) Den var turkos och vit! Måste köpa annat än svart! Så det var vågat! Så roligt att handla saker! Men platsen finns ju inte, får liksom slänga något så fort jag köper något nytt. Blir tokig på denna trånga yta! Sen var det stress hem, åkte till gymmet. Cyklade 30minuter, sen kom Catta dit och så körde vi Bodypump 55 min. Jobbigt! Men det känns bra, har blivit alldeles för mycket kakor och choklad på jobbet idag! Usch, haha typiskt liksom. Alla där är ju typ sockerberoende. Ibland slinker det ner nått gott i min mage också ;P Imorgon börjar jag 7.30 och jobbar tills 16. ÅÅh, det är såå skönt att jobba dag. Komma bort från natten lite, kroppen mår ju mycket bättre och det känns som att man lever och har ett liv!

Nu sitter jag och pratar med mamma, min syrra hade sagt att jag förmodligen är en shoppaholic. Och mamma skriver att hon tycker jag handlar mycket också. Jo, det gör jag kanske. Men jag jobbar, och har råd med det. Det är ju ganska skoj :)

Finns inte så mycket att säga. Jag är trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0