röd som en julegris

Ledsagningen gick bra, det var trevligt. Käkade lunch och drack kaffe vid vattnet. Var dock dygnsur när jag kom hem, började ju regna på vägen hem. Men tur att det inte regnade när vi var på g dit iaf. Hade inte varit så skoj.

Åkte hem och böt kläder, ner i tvättstugan och jag tvättade hela 6 maskiner. PUH. Men skönt att få det gjort iaf. Sen städade jag våra garderober. Plockade undan och diskade och sånt också. Nu fattas bara städningen. Sen tänkte jag åka och träna, men det hann jag ju inte. Dom stänger ju skit tidigt. Typiskt! Så jag åkte och träffade Catta och vi solade. Och det var typ ett halvår sen jag gjorde det, och nu ser min röv ut som en riktig julegris, polkagris.. Haha, kalla det vafan du vill. Är iaf ganska röd. När jag kom hem så stod Christian och lagade mat, entrecote, klyftpotatis och bea. Kors i taket säger jag bara. Det händer ALDRIG på denna världskarta. Det var gott iaf. :)

Jag är så trött på allt. Tankarna går fram och tillbaka. Jag vill vara lycklig! Det är en underbar känsla, kommer inte ens ihåg när jag kände den sist. Jag behöver kärlek, känna mig älskad. Jag går alltid i andra hand.

Egentligen vill jag bara be alla dra åt helvete, för vad ska jag med er till?

Kommentarer
Postat av: Mami

JAG älskar dej!! Vänta inte på att göra det som ger dej lycka, livet är för kort för det. puss puss

2009-06-13 @ 11:37:25
Postat av: Sabine

Jag älskar dig! Och jag håller med Lena, livet är för kort att vänta. Du ska göra det som gör Dig lycklig och inget annat. Om du vet att det är något som kan ändras på så är det värt att göra det.

Ring eller kom förbi om du behöver prata och/eller spy lite galla. <3

2009-06-13 @ 20:20:09
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0