Sabines möhippa + söndag

I går så var det dags för Sabines möhippa, det vart en lång dag. Först tipsrunda, champangefrukost, sen målade hon av en naken karl. Haha, hon hade ögonbindel och hon blev ganska chockad. Sen in till stan och käkade lunch och tog en öl på Anchor, sen spelade vi in en låt som faktiskt blev bra :) Efter det så åkte vi till gamla stan, och där blev det tapas och lite öl och sånt. :) Sen drog hälften av gänget hem, så vi var 5 kvar. Då drog vi och satte oss på en uteservering i medis och där blev det även en del dricka. Sen drog vi vidare till Patrica, var där typ 1 timme sen åkte vi alla hem. Det var en lång dag med mycket planering och fix, så man var rejält trött. Kom hem runt 3, och inte var jag full! Det var en trevlig dag, och Sabine tyckte att det blev en toppen dag! :) skönt.

Imorse vaknade jag helt svettig, det är väl runt 35 grader här inne. Men inte alls bakis, såå jävla skönt alltså!  Så vi åkte och badade och solade lite grann, och sen blev det middag med Chrilles familj och lite vänner här i Örby på resturang, Vi käkade plankstek, gott! Annars har det inte hänt så mycket mer.

Imorgon är jag ledig, skönt! :)

Kommentarer
Postat av: Sabine - 19år och mamma till två troll.

Det var en underbar dag <3 Nu är jag sååå nyfiken på alla bilder !

2009-06-29 @ 10:12:56
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0