so fucking tired

Imorse när jag slutade åkte jag och hämtade pappas bil, åkte hem till Sabine och barnen och så åt vi frukost tillsammans. :) Lämnade barnen och åkte till en outlet i Sollentuna, blev dock bara ett linne för mig. Skyddsplasten under motorn ramla av och allt kändes bara åt helvete. Haha, sjuuukt trött! Sen åkte jag med Mamma och solade lite grann, sen hem till pappsen och käkade lite mat och jordgubbar och glass. Sen åkte vi och köpte lite delar till hans bil. Måste ju hjälpa till annars skiter han isånt.. Sen åkte jag hem till mamsen och hängde lite, fick glass och jordgubbar där också. Haha, muuuums! :)

Kom hem för en timma sen, inte varit hemma alls idag. Jag är såå jävla trött, har väl varit vaken 40 timmar typ. Imorgon ska jag fara upp runt halv 8 och då ska jag iväg och vaxas.. AJ AJ AJ! Men nu ser jag ut som en jävla karl på benen..

Nu blire duscha och såå, sen sussa. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska oxå vaxa mig imorgon :)



Kram Linda

2009-06-26 @ 00:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0