Stress stress stress.

Blev väckt idag av min chef som ringde, kris på jobbet. Så jag hoppade in 9-14, stressigt på jobbet. Men det har gått bra iaf. Jag är alldeles för snäll och tackar fan alltid ja! Haha, jag hade inte ens tid med att jobba egentligen. Kom hem för ett tag sen, slängde precis i 2 tvättmaskiner. Annars hade jag inte haft något att ha på mig! Har massa tvätt kvar, men tvätt och städ får bli en annan dag. Träning hann jag inte med heller, fan då! Och inte heller handla en present till Maria. Men de får hon nästa vecka iställe . :) Äh, nu har jag inte tid med detta, ska hänga tvätt och duscha och sen iväg!

Ha en trevlig fredag allihopa, det ska jag försöka ha! :D Pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0