Tisdag

Idag har jag varit i farsta med mamsen och shoppat lite grejer, sen var det fika hos mamsen och där blev det massa bullar och sånt onyttigt. Av mig och Christian fick mamma 10röda rosor, ett par nike walking/running skor, ett cykellås och sen presentkort på massage hos en jobbarkompis som har en salong i Mariatorget. Så vi ska dit nästa vecka och vi båda ska köra helkroppsmassage i en timma.. Sen så ska vi fika efteråt allihopa. Det blir mysigt!

När håkan sen kom hem så åkte vi och åt på resturang, satt ute i solen som äntligen hade tittat fram. Sen blev det jordgubbar här hemma för ett tag sen :)

Ingen träning idag heller, nu var det ett tag sen. Jag mår såå dåligt när jag inte får träna, men inte bra att träna när man inte känner sig bra. Så är det med den saken. 

Jag känner mig bara dåligare och dåligare. Får hoppas jag orkar jobbet imorrn, börjar 12 och då ska jag på ledsagning i 3 timmar och sen ska jag jobba vidare till halv 9. Får se hur jag känner mig imorrn.

Haha, jag låter som en jävla gnällkärring men jag hatar att inte må toppen bra som jag för det mesta annars gör!

Kommentarer
Postat av: Mami

Du mår sämre och sämre ;-) puss puss

2009-06-17 @ 13:49:37
Postat av: Sabine

Och smittas gör hon ;) Haha

Helkroppsmassage låter inte fel! Njut åt mig med <3

2009-06-18 @ 17:27:39
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0