tjenixen

Vädret igår var bra, inget regn. Men dock blev inte midsommaren som jag tänkt. Satt ute och frös och hade tråkigt mesta delen av tiden. La oss runt 12 tiden. Imorse käkade vi frulle och sen åkte vi och åt glass. Mysigt omkring deras landställe iaf. Skönt som fan att inte vara bakis idag iaf, blev bara ett par cider.

Kom hem för ett tag sen, åkte hem själv för jag ska ju jobba nu i natt. Jag börjar klockan 18 och slutar 8 i morgon bitti. Jobbar likadant i morgon natt. Men de är storhelg, så de gör mig absolut ingenting. Skit mycket pengar, plus att det är så lugnt. Och nu ska jag ta med mig bärbara datan så jag kan sitta och surfa lite.. :)


Finns inte så mycket mer att säga, jag ska göra lite nytta nu! :) Pussochkram!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Du är bäst <3

2009-06-21 @ 09:13:44
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0