torsdag kväll

Jag är förkyld och hängig, men jag har jobbat ändå. Nu är jag ledig tills på lördag då jag ska jobba natt. Natt lördag och söndag. Storhelg och 14 timmars pass. Så fett med pengar, det skadar aldrig. Har fortfarande inte blivit någon träning alls, det suger. Men jag hoppas att jag är bättre på måndag så kör jag igång då :)

Just nu sitter jag och skriver på våran nya laptop, fett soft. Den ska jag sno med mig när jag ska jobba på lördag och söndag. Det har jag längtat efter, eftersom när jag är personlig assistent på natten så finns det inte ett skit att göra. Men nu kan jag ju sitta och surfa. Det går bra nu :)

Jag vaxade ju mig för 3 veckor sen, man märker verkligen att det tar längre till för håret att växa ut. Det är ju positivt, men nu är det så långt på benen så om det blir fint väder så får jag maskera mig i långbyxor. haha. Jag ska inte vaxa mig förs 6 Juli och får inte raka mig. Det förstör effekten, så haha. Får leva såhär ett tag till.

Imorgon så ska vi förmodligen till Gräddö till Christians mormor och morfars landställe och blir nog kvar där över natten. Sen åker jag hem själv och Christian stannar nog där en natt till, jag måste ju jobba.

Ha en trevlig midsommar allesammans!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0