trött som fan

Igår bestämde jag och Catta oss för att pröva på latindans. Efter 20 minuter gick jag därifrån, det var inte riktigt min grej. Så det blev gymmet, 30 min cykel och 30 min på crosstrainern. Åkte hem och sen så storstädade jag och älskling tillsammans, sen blev det matlagning tillsammans. Blev spagetti och köttfärssås, det var grymt länge sen. Gott!

Sen åkte jag och jobbade natt och kom hem för en halvtimma sen. Natten var lugn, men usch vad trött jag är. Var 2 veckor sen sist som jag jobbade natt, så grymt skönt. Nästa natt är inte förs nästa söndag! Då är det storhelg! Och då får man stå ut! :)

Igår ringde vi till killen som har lägenheten nu som vi kollade på i tisdags. Det hade varit ett par till på visning och sen ett par som skulle komma på onsdag. Några andra hade han inte hört av, så som det ser ut nu så är vi bara 3 som ska fajta om lägenheten. Det känns sååå nära, kommer bli såå besviken om vi inte får den. Jag har hoppats för mycket nu vilket jag kanske inte skulle ha gjort. Det återstår helt enkelt att se..

Det regnade hela dagen igår, och hela jävla natten och det regnar fortfarande! Vad är det som händer? Vart tog sommaren vägen? :/

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska vi fika någon dag kakan? :)



Kram Linda

2009-06-14 @ 21:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0