trååk

Kom hem från jobbet för ett tag sen, jobbat natt. Hade det ganska jobbigt, så nu är jag rejält trött. Men ska åka och simma med Daisy idag halv 10. Och sen blire nog träna. :) Börjar kl 8 imorgon bitti, så helt onödigt att lägga sig och sova eftersom då har jag problem att somna sen ikväll. På lördag ska jag hämta pappa på Arlanda, tror han kommer runt 6.30. Så då blir det ta sitt pick och pack hem till Örby igen. Var på 4visningar igår, 2 i sköndal och 2 i högdalen. Det var väl en som var riktigt intressant. Menmen, så himla svårt sånt där. Man får ju beslutsångest och kommer aldrig till skott! Äh, finns inte så mycket att säga. Ska ta och ringa pappa och sen äta något. Sen måste jag åka! Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0