vilken jävla dag..

Dagen började med att jag vaknade kl 8, satte mig i pappas bil och for till jobbet. När jag håller på att parkera ringer Christian, han har krockat min bil. Uups då! Och killar säger att vi kärringar inte kan köra bil, och vafan kan inte killar dårå? Jobbade 4 timmar, hade en uppstigning och sen en tvätt/städ som tog 3 timmar. Usch, sen fick man se sin kära bil. Jätte fin, eller inte. Lämnade in den hos en firma som skulle kolla igenom hur mycket det skulle kosta att laga allt. Kostar en HEL del, får veta i morrn om dom lagar den eller om dom löser in bilen. Det skulle ju vara grejt om dom löste in bilen eftersom att jag ändå skulle sälja den. Så får hoppas man får lika mycket som man gett för den iaf! :) Imorgon får vi veta hur det ligger till. Var och tränade på gymmet med Catta i går, träningsvärken fortsätter! Gud, så skönt det är. Man känner verkligen att man har gjort någon nytta! Idag blev det ingen träning, men imorrn ska vi på Step up och sen core. Sen på fredag ska jag nog i väg till gymmet ;D Igår var Jannika här och åt middag, sen åt vi glass med bär och kolla tv/film och bara snackade skit. Träffas verkligen alldeles för sällan! Christian ska iväg och träna nu, sen kommer han hem med lite kompisar. Dom ska kolla fotboll, men guuud vad roligt. Som typ varje dag. Haha usch man tröttnar rejält! Jobbar 9-13 imorrn och fredag, ledig i helgen! Undeerbart! Inte ofta man är det! :)                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0