Full fart hela dagen.

Gick upp tidigt, åkte in med Sabine och lilla Heylie till stan. Vi gick runt och strosade och kollade i massa affärer! ÅÅH, vad mycket saker jag ville köpa. Men nej, först ska jag ha kroppen så man känner sig bekväm i kläderna. Sen lite större yta kanske är bra. Så man har någonstans att förvara kläderna som man köper, just nu är det ju proppat med kläder överallt. Ändå tycker man att man inte har några kläder, men man köper ju nytt hela tiden och sen tröttnar man på plaggen efter ett tag. Det skulle vara perfekt om man kunde byta ut hela garderoben 2 gånger per år! Eller hur?  Jaja, önsketänkande! Iaf, sen så käkade vi lunch med Nathalie. Dom åt nåt grekiskt med massa röror och bröd. Men jag tog den efterlängtade sushin. Underbart smaskens!  Trevlig dag på stan!

Sen åkte jag hem, lagade lite mat och drack lite kaffe! Sen iväg till gymmet med Maria, sen kom Sabine och Jeanette dit ett tag. Fyyfan, vi körde på bra som fan. Svetten sprutande, grymt bra jobbat Mia! Och jusste, jag köpte mig ju en träningsbh i stan. Det har jag letat efter skit länge, och nu hittade jag en! Den är jag grymt nöjd med, tuttarna satt på plats när man sprang på löpbandet. Haha, behövde inte hålla i dom. Vilket kan se lite skoj ut om man står och tar sig på tuttarna på gymmet. HAHAH!

Sen åkte jag hem, diskade en jävla massa och städade i köket! Det går fotboll som vanligt på tv, dygnet runt! Ni kan ju fatta att jag inte betalar comhem räkningen för tv-kanalerna. Eftersom dom är sjukt höga, man MÅSTE ju ha alla kanaler enligt Christian. TÖNT! Jag kollar typ bara på 3an! När jag väl få se tvn, och det är oftast när han ej är hemma!  Christian undrar varför jag aldrig skriver något om han i min blogg, eftersom många av våra vänner skriver om sina pojkvänner. Jadu, snälla kära du. Jag sa till honom att jag kan ju inte sitta och ljuga, ska jag då skriva att jag har en pojkvän som aldrig gör någonting hemma! Som bara latar sig, ligger och kollar på sport och fiser och stökar ner. Ah, men älskling nu har jag skrivit lite om dig.  =) Du kanske får lite finare ord någon gång, men då ska du FAN förtjäna det också. Det kan bli svårt!

Har precis ätit en fruktsallad, gott! Nu ska jag typ fixa lite saker sen blire sova om nån timme! Skriver mer efter morgondagen!  PussochKram

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha pruttar och skräpar ner, hjälper aldrig till och bara massa sport på tv... Det låter som min sambo??! ;) Haha..

2009-05-14 @ 00:14:11
Postat av: Mami

Ja karlar är sådana,, jag lovar, jag är 42 så jag VET. Man kanske skulle sadla om.. faan vad fint det skulle vara då!! he he

2009-05-14 @ 16:08:06
Postat av: jannika

hahahah fiser och stökar ner =P



hahahha

2009-05-14 @ 18:23:48
URL: http://jaenniqa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0