klockan är sent

Jobbade i natt, det gick bra. Sov 3-4 timmar på dagen. Sen blev det trääning med Maria, 50 minuter kondition och sen körde vi ben i dag. Det gick grymt bra! Som vanligt nu för tiden. Kom hem precis, har varit på bilträff dock blev det bara nått race eftersom snuten hela tiden kom. värdelöst! Men jag träffade iaf en massa gamla vänner, vilket alltid är skoj! :) Imorgon ska jag på middag hos mamsen innan jag ska iväg och jobba igen! Uuh, börjar tröttna som fan på att jobba nätter nu. Kroppen börjar säga ifrån, menmen. Man får vara glad att man har ett jobb i dagens läge iaf!

Finns inte mycket och säga, ganska trött på allt skit!   Se ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GE MIG MERA INLÄGG ;)

Vill läsa smaskiga saker... :)



Puss Linda

2009-05-26 @ 18:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0