ont i kroppen

Idag har jag hunnit med en massa saker, jag och Christian var och handlade en cykel till mig. ÅÅh, den är så fin. Snart får jag börja cykla.=) När vi har monterat ihop den som vi ska göra på lördag förhoppningsvis. Vi handlade även en läderrattmuff grejs och läder säten som vi ska sätta in i Caddyn så att den blir lite fräsch. Det ska vi också sätta in på lördag! Sen handlade Christian nya jobbskor och handskar och sånt, det behövs ju ibland också :)

Sen åkte jag iväg till flaten, mötte upp farmor och hundarna och tog en promenix på en timma. Dom badade och sprang omkring och hade jätte skoj. Det är väldigt rogivade att vara ute och gå på promenad brevid vattnet, såå mysigt!







Sen blev det hemgång, lagade lite thaimat. Gott =) Sen bar det iväg till gymmet med Maria. Vi går grymt bra ihop och träna. Båda har stark vilja, kör hårt som fan. Det är skit bra, och i dag sprutade svetten på ganska bra. Haha!

Nu sitter jag här, tittar lite på tv och har precis ätit glass och bär. Det är så jävla gott! Skriver lite mer kanske imorrn! Tjao!


Kommentarer
Postat av: Mami

Vilka fina bilder! Du köpte väl cykelhjälm också? Puss puss

2009-05-15 @ 13:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0