Tisdag

Igår blev det träning och sen handlade jag en massa saker till cykeln. Massa lås, hjälm, vattenhållare, cykeldator, cykelljus. Det blir ju skojjigare ju mer finesser man har på cykeln. Måste dock sätta på alla saker, det får jag göra någon dag när jag har lust. Idag har inte hänt så mycket, vart och hälsat på farmor en snabbis, sen har jag inte gjort så mycket mer. Ska snart köra min syster till Haninge, då ska jag byta min hjälm också som var för liten. Typiskt! Sen blire iväg och träna med Maria. Sen hem och käka middag, sen händer det inte mycket mer.

Åhh, jag vill utomlands. NU!
Bort från Sverige ett tag, det skulle ju vara underbart!
Ska prata med min älskling sen, om inte han följer med så.. Ja, jag måste iaf åka! Så enkelt är det! :)

Pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0