Trött

Igår var jag och tränade själv i Högdalen eftersom min bäste träningsvän Maria fyllde år och skippade det då. Där var det bra många månader sen man var, allt är fräschare och nytt. Men folket, nej. Jag kör i Farsta, det är bäst. Där känner man ju dom flesta nu iaf. :) Kom hem från jobbet för ett tag sen, jobbat natt. Helg Ob både igår och sen nu natten som jag ska jobba. Det sitter aldrig fel. :D Tänkte cykla till jobbet igår, men så blev det inte eftersom jag trodde att det skulle regna. Och kolla vädret nu, helt underbart. Aja, kanske var bäst så. Jag har sån jävla träningsvärk i både armar och ben. Men ska nog cykla idag, om jag har sovit bra. Ska försöka sova ett par timmar iaf, och det tar emot när det är sånt här väder. Men jag måste tänka på hälsan! Idag blir det ingen träning, röd dag = stängt eller konstiga öppettider.

Nu ska jag fixa lite saker, sen ska jag sooova! :) Ses och Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0