Fredag

Idag tog jag sovmorgon och vaknade straxt efter 10, första gången på flera veckor som jag har sovit ut. Så skönt! Sen var jag och hämtade mina högtalare hos pappa, och han hjälpte mig att koppla in dom. Och mamsen hjälpte mig att sätta upp lite tavlor. :) Nu har jag nog ångrat mig, och tror jag vill ha nya högtalare. Dom är träfärgade och passar liksom inte riktigt in i vårt vardagsrum. Men det blir nog en senare investering. Ikväll har Kim och Igge och lilla Benji varit här, kollat på idol och svullat och snackat skit. Trevligt. :)

Vi hörs en annan dag ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Blev de bra med de nya tapeterna? :)

2009-11-21 @ 14:12:22
URL: http://nagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0