God kväll!

Sitter på jobbet, har damsugat och hängt tvätt och lite sånt småpyssel. Måste liksom göra något, spring i benen. Sen ringde min syrra, och hon ska följa med till Ullared. :) Skit skoj! Fast hon tar buss hem på kvällen, hon ska iväg på nån hästgrej med skolan i SKåne eller nått sånt dagen efter. Jag blev liksom ännu mer taggad när programmet gick, och jag vet att notan inte kommer vara lika rolig. Haha ;D Men jag kommer slippa julruschen senare, eftersom julklappar ska inhandlas till alla. :) Jag läääängtar!

Nu är det snart 7 och en halv timme tills man slutar jobbet.. Men softare jobb kan man ju drömma om, så jag klagar inte ;) Imorrn måste jag fan pallra min feta röv till gymmet!

Kommentarer
Postat av: Sabine- 20år och mamma till 2 underbara barn

När går bussen då ? ;)

2009-11-03 @ 09:52:57
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0