Måndag

Idag var jag med Catta och tränade, körde lungt tempo på cykeln en timma. Så jävla trött så jag höll på att somna på cykeln, haha. Sen åkte jag till mamma, och så åkte vi hem till farmor och hälsade på lite. Jag var ju hundvakt åt en amstaff/pitbulll i fredags, som drog något enormt. Så ägaren lärde mig en sak med kopplet, som gör att hunden inte drog alls! Tänkte att jag måste testa det på Daisy, och hon drog ingenting! Det känns obehagligt för dom på något sätt.

Tvättat lite och lagat mat, chiliconcarne med ris och vitlöksbröd. Nu är jag PROPPmätt! Kom hit en comhem snubbe och knackade på dörren för ett tag sen "är någon av dina föräldrar hemma"? eller du kanske bor här? Han lät tveksam, jag bor här sa jag. Jaha, så garvade han lite. Ta det som en komplimang. Hahah! Ser jag så liten ut?

Just nu sitter jag i köket med bärbara, det ser ut som ett bomnedslag här. Varken datan eller tvn är inkopplad och vardagsrummet ser ut som en jävla mess. Men målaren är klar senast på onsdag iaf. Ska bli så skönt att få iordning alla saker och sen kanske kunna vara i sitt egna hem. :) Han berättade att jag hade tur som fick alla rum omgjorda, och det visste jag. För jag fick inte den griniga ombesiktningsgubben som jag hört talas om. Utan jag fick nån fastighetsskötare från Söder. SÅ han var snäll :) Det är bara Sköndal som brukar vara någorlunda generösa att göra om, tydligen så gör dom knappt det någon annanstans. Målaren hade varit i en lägenhet som inte var omgjord sen det byggdes typ 66, haha fyyyfan. Fatta hur det såg ut där. Han hade själv varit i våran lägenhet för några år sedan och gjort om vardagsrummet till den fuuuuula gula färgen. SNart är den borta iaf :)

Om någon timme ska jag dra till jobbet, 19-08. :) Vi hörs och synes.


Kommentarer
Postat av: Mami

Ha ha ha.. vad kul. Du skulle ha svarat: Nää Mamma och Pappa bor i Hökarängen..

2009-11-16 @ 22:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0