Måndag

Imorse skulle jag träna med Madde, precis när jag ska gå så får jag ett mess. Hon mådde inte så bra, så träningen sket sig idag. Jag gillar inte att gå själv, ialla fall inte ibörjan när man inte kommit igång. Så jag la mig och sov 2 timmar istället.

Och vet ni vad? Idag har jag sökt till att plugga till undersköterska på distans! Så jag hoppas verkligen att jag kommer in, då börjar jag plugga i Januari. Och Sabine har sökt precis samma skola och utbildning! Skit roligt om vi båda kommer in, då blire plugg plugg plugg. Får veta ifall jag kommer in innan jul någongång, så bara att hålla tummarna! :)

Har precis ätit, fläskkotlett med klyftpotatis, pepparsås och sallad. :) Gottigott. Straxt kommer Mamma och Håkan över, vi ska få nån inflyttningspresent tydligen. Sånt är alltid skoj!

Klockan 19 ska jag jobba, och ikväll går premiären av Ullared. Det måste jag se, ska ju dit om en vecka imorgon! Åh så skoj det ska bli. ;) Finns inget mer att säga, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Ingela

hejjj... Jag kska också söka plugg till januari... :) :)

Hoppas bara jag kommer in :)



Ska plugga omvårdnad.. :)



Pöss & Kram

2009-11-02 @ 19:34:56
URL: http://blogg.aftonbaldet.se/semlan85
Postat av: Mami

Sötnos!!!

2009-11-02 @ 23:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0