Onsdag

Idag har jag varit och handlat lite med Sabine på Willys, sen åt vi lunch i Farsta. Jag åt köttfärslimpa, jätte gott! Sen lämnade vi in våra jackor på kemtvätt, nu är det riktigt jävla kallt ute och snöat har det gjort också. Jag har bestämt mig för att börja laga lite recept istället för de gamla vanliga som man käkar. SÅ idag gjorde jag torsk i ugn. Lagar aldrig fisk hemma, eftersom Chrille inte gillar fisk säger han. Han kan äta fiskbullar och panerat men inge annat. Men idag var han tvungen att smaka och tyckte att det var helt okej :) Och jag tyckte att det var jätte gott. =)



Här är receptet ifall någon vill prova!

http://www.tasteline.com/Recept/Torsk_i_ugn_2

Jag känner mig lite rastlös, vill göra nått! Men ikväll äre massa bra på tvn, jag älskar sånna dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0